Ali128 bebeğime ilk ek Gıda başladığımızda bazı şeyleri sevmiş ve yemeye devam etmişti ama bazı şeyleri de suratını ekşiterek bırakıyordu. Bıraktığı şeyi ertesi günler 2 gün daha ve gelecek hafta tekrar tattırıyordum. Gelecek hafta bir bakıyorsun yemeye başlamış. Ama suratını yine ekşitiyor. Ya da tükürüyor. Böyle böyle işte damak tadı gelişiyor sevmediği şeyleri netleştiriyor. Bazı şeylere şans veriyor. Bir ay tattığı ve beğenmediği şeyi sonraki ay da beğenebilir. Vazgeçmeyin. :)