Merhabalar, bebeğim 18 günlük normal doğum yapmama rağmen sütüm geç geldi. Daha sonrasında dikişlerim açıldı tekrar attılar falan tam arttı derken sütüm azaldı. Bir biberon doldururken şimdi 30-40 anca oluyor. Sizce sütüm kesiliyor mu ne yapmam gerek? Teşekkür ederim şimdiden