Busra1998 Kızlar humana iyi geceler cayı kullanan varmı aranızda 2 aylık bebeğim nasıl vermem gerekiyor 100 ml bir seferdemi vereçeğim?
MasalsMommy Busra1998 O tarz çaylar genelde 6. Aydan sonra veriliyor. Doktorunuz falan mı önerdi? Kendi bildiğinize kullanmayın bence
Busra1998 findikburun 1 haftası dolmuş bebeklerde kullanabiliyor ztn bebeğime zarar verecek birşey kullanmam burda bir arkadaş 3 e bölerek kullanılıyor demişti onun için sordum
Busra1998 MasalsMommy ben bebeğime herşeyi araştırarak ve sorarak veririm ztn 1 haftası dolmuş bebeklerde kullanılabiliyor bölünerek bn sadece faydasını gören varmı günde kaç kere kaç ml veriyorlar diye sormak istemiştim
MasalsMommy Busra1998 Araştırmadığınızı ya da sormadığınızı söylemedim. Ben de kendi bildiğimi söyleyerek yardımcı olmaya çalıştım. Uygular, ya da uygulamazsınız kendi bileceğiniz iş hanımefendi,iyi akşamlar.