MucizemSerram Anneler 20 günlük bebeğim altı pişik oldu. Sudocrem aldım bir etki göremedim iki gündür sürüyorum. Zeytinyaği sürdüm. Hâlâ ilerliyor sanki önerisi olan var mı ? Lütfen yardımcı olun
Ata0905 MucizemSerram troysd krem hametan sarı olan dönüşümlü günde 3 kere . Islak mendil kullanmadan ıslak pamukla silip kurulayin. Geçmiş olsun 🌺
Mirayinannesi34 MucizemSerram bepantol pisik kremi çok iyi ben çok faydasını gördüm arada hâlâ sürerim. Haftada 1 sefer de talk pudra döküyorum. Altını sildikt3n bir kaç dakika açık bıraktıktan sonra sürün öyle kapatın ben öyle yapıyorum geçmiş olsun ❣
Anneperi MucizemSerram merhaba sarı kantaron yağı ve sudocremi dönüşümlü kullanıp çok faydasını gördüm poposu kanıyordu piştikten artık 1 günde baya söndürmüştü
NaimeYilmaz MucizemSerram Bez takmayın, her kakada yıkayın kurulayın öyle kremleyin. Islak mendik hiç kullanmayın. Hemen geçmez. 🙏
Yeliz2019 Mustela pişik kremini her bez değiştirirken kullanın geçene kadar birde ıslak mendil kullanmayın su ve pamuk kullanıp kurulayın eğer geçmezse bezinizin markasını değiştirmeyi deneyin 🌸
Azizeguney MucizemSerram Bu sudocream çok aabartılıyor banada çok önerdler hiç bir faydasını görmedim. Doktora gittik excipial lipoyu önerdi. 3-4 günde geçti pişiği. Eczanelerde reçetesiz satılıyor
Ezgi63 Sık sık yıkayın açık bırakın hava alsın . Büyük kızıma bepantol iyi geliyordu küçüğüne de hametan ve travazol karıştırıp sürüyorum fayda ediyor
seydaac MucizemSerram zeytinyağı sürmeyin asit içerdiği için geçirmez demişti bize doktor. Nivea baby nin pişik kremi çok iyi geliyor
1bebekanne MucizemSerram zeytinyağı asidik olduğu için daha fazla pişiğe sebep olabilir. Lütfen her yere zeytin yağı sürmeyin. Bepanthol baby çok iyi geliyor tavsiye ederim. Her bez açmada havalandırın ve su ile yıkayın pişiğin geçmesine fayda sağlar