Papatyaseverrrr Emzirirken goguste damarlarin belirginlesmesi ve ve gogus uclarinin sizlamasi normal mi
Akinbebek Papatyaseverrrr normal canım m.etme . Damarlar süt kanallarını temsil ediyo sanırım öyle okumuştum bir yerde . Ben tek göğüs emziriyorum emzirmediğim göğsümde damar yok mesela 🤷♀️ Göğüs ucu da zaten hassas bebekler emdikce acıyo haliyle