Benim bebeğimden de şüphelenmişlerdi ama çok şükür sıkıntı çıkmadı. Bizden ultrasyonn ve idrar tahlili almışlardı. Fışkırarak kusuyor dediysen muhtemelen ona bakacaklardır. Ben gerçekten iyi bir cerraha denk geldim, umarım sizinde şansınız bol olur bu konuda