izgialpdilara Merhaba anneler, oğlum 3.ayını doldurdu 3 ay 4 günlük ama bu bu aralar emziği atıp ellerini emiyor ellerini çiğniyor sürekli elleri ağzında ve çok salya akıtıyor acaba diş mı çıkarıyor bu kadar erken diş çıkarır mı
Goodmom izgialpdilara erken çıkarabilir çıkaran var ama salyalar eline ağzına sokması diş belirtisi fakat bazende hemen çıkmıyor canım bir ay belki iki ay sürüyor çıkması bizim 3.5 aylıkken başlamıştı Salyası elini ağzına götürmesi ama ilk dişini 6 aylıkken çıkardı
strongMom izgialpdilara aynı şeyler bnde de var 😍 Bu üçüncü ayda salya akıtmalıları normal diye okudum Ellerini keşfediyorlar 🌸
Butterfly izgialpdilara o aylarda tüm çocuklar öyle yapıyor. benim kız 2 ayından dediklerinizi yapıyodu ve şimdi 6 ay 7 günlük hálá diş yok 🤦.
Aselmevailaysena izgialpdilara benim kızımda o aylarda öyleydi şimdi 6 buçuk aylık ve bugün ilk incimiz çıktı yarına da 2.si patlicak gibi😍 hemen çıkartamıyorlar damakları gelişir diye düşünüyorum
elifhakan Bende burda bekliyim 3 ay 16 gunluk parmagnı ısıryo emmekten cok ısırıyo benmde suphelerm var acba dişmi diye :/
1bebekanne izgialpdilara damakları kaşınıyor olabilir bazı bebekler erken diş çıkarır. Ama o aylarda ellerini keşfettikleri için de yapıyor olabilirler. Benim oğlum ellerini sürekli emer di ağzına götürürdü
Oykubrcn izgialpdilara evet olabilir aynı belirtiler bizde de vardı üç buçuk aylığız dil geliyor dedi dün doktor ve iştahsızlıkta var bizde 💆🏼♀️
Wolverine izgialpdilara oğlum 6 aylık hala salyasi var hala elleri ile damaklarini kasir diş henüz çıkmadı. O aylar keşif ayları ellerinin ağzında olması ve salyasinin olmasi çok normal. Once damaklar oluşuyor kaşınıyor. Sonra diş çıkıyor. Erken de çıkabilir tabi neden olmasın. Ama bu saydıklarınız hemen diş çıkaracağı anlamına gelmiyor