8 saat öncesinden yemeyi içmeyi kesiyorsunuz. Ameliyat esnasında doktorların dediklerini harfiyen uygularsanız rahat edersiniz. Pijama yerine gecelik tercih ederseniz daha rahat edersiniz çünkü pijama dikiş yerlerinizi acitabilir. Depend mutlaka tavsiye ederim. Ameliyattan sonra bol bol nescafe 2 si 1 arada ve popkek yemenizi tavsiye edebilirim. Bas ağrısını engelliyor. Ki zaten hemşireler bunları alın diye söylüyorlar. Kayısı hoşafı da içebilirsiniz. Tuvalete kolay çıkmanız için. Eğer hastanede battaniye falan vermezlerse bir hırka götürün çünkü üşüme oluyor. Siz ne kadar rahat olursanız o kadar güzel geçer. Sağlıkla kavuşun bebeginize 🤗