Selam kızlar sürekli mastit postları okuyorum. Doğumdan iki hafta sonra benimde başıma geldi yanında sıtma ve ateşte vardı .Sıcak duşta masaj yaptım Sıcak-soğuk kompleks yaptım çok fayda etmedi .Gece Quark diye bir peynir çeşiti var onu sürdüm (Bir ebe önerisiyle) Sabaha ağrı filan kalmamıştı 😄 Türkiye’de Migros’ta satılıyormuş