Kalça ultrasonu için gittiğimizde her yemek sonrası kustuğunu da dile getirdik bu aralar fışkırarak ultrason istedi iç batın doktor bakarken bir şey yakaladı ama ne olduğunu söylemedi ama Pilor stenozu araştırınca anladım tekrar gelmemi istedi bebiş hem aç hem tok şeklinde kontrol edecek tedirgin olduk kesin bir şey söylenmedi cevapta verilmedi bu durum halkında bilgisi olan annişler beni biraz aydınlatabilirler mi acaba