smnr55 Hanımlar oğlum 14 aylık elini bırakınca adım atıyor ama her seferinde ilk başta elimi tutmak istiyor emeklemiyor da poposunun üstünde gidiyor nasıl cesaretlendirebilirim basına gelen var mı
Belinayyy smnr55 adim attikca ayaklari guckenir adim sayisi artar nasil yurudugunu anlamazsin bile baslarda kisa mesafelerde durun bazen arkasina gecip onun kolu normal kalcak sekilde yani siz biraz egilerek elinden tutun ve onun onde yurumesini sağlayın yurumek hosuna gitcek onunda
Belinayyy smnr55 adim attikca ayaklari guckenir adim sayisi artar nasil yurudugunu anlamazsin bile baslarda kisa mesafelerde durun bazen arkasina gecip onun kolu normal kalcak sekilde yani siz biraz egilerek elinden tutun ve onun onde yurumesini sağlayın yurumek hosuna gitcek onunda
Deletedmom414 smnr55 yürümelerini sağlayan elle itilen araba varya cnm onlar yürütür bence. Yeni nesil yürüteç diyorlar
kuzeyto smnr55 benimki de oyleydi bir ay sonra kendi kendine yurudu gitti cok da muntazam yurudu hic dusmeden. bazi bebekler fazla tedbirli oluyor
MisSaLyaa Kizim 12 aylik olmak uzere once 3 adim atti sonra 5 6 derken yeni yeni cesaretini topluyor biraz korkuyorlar basta
kuzeyto smnr55 tam bagimsiz 15 aylik yurudu, 13 ayliktan beri elimi tutup yuruyordu ama birakmiyodu neler cektim iki buklum, ama geciyor yakindir kendi kendine yurumesi