Bbabba Kızlar bu krem için silmeye gerek kalmadan emzirebilirsiniz diyo ama içim rahat etmiyor. Pamukçuk vs gibi sıkıntı yaşayan oldu mu
Tubaomerberzan Bbabba biz 19 günlük olduk . Silmeden yikamadan kullaniyorum hic bir sikintimiz olmadi . Şimdilik çok memnunum .
BBK Bbabba bende silmeden kullaniyordum tabi fazlalik varsa aliyordumda öyle bi sorun yasamadim o kremden dolayi
bonbonjelibon Bbabba sikmeden kullandım ne pamukçuk ne yara hiç bişey olmadı krem de çok iyi gerçekten