Ftmvrs13 Bu yontem bir takım pediatrisler tarafından onerilen ve sağlıklı bulunan bir yontem.
Cocugun peşinden kosmak
Ona sürekli “dur, yapma, gitme, düşersin, kaybolursun” diye ozguven zedeleyici emirlerde bulunmak, elini kolunu cekistire cekistire goturmek yerine
Ona hem ozel bir alan olusturarak özgür birakip, hem de koruyabilmek adina bu yontemi gelistirmisler.
Ancak gunumuzde ulkemizde cogu insan bunu yadirgayacagi ‘kopek tasmasina’ benzetecegi icin kullanabilirligi pek yayginlasmamistir.
Bazi ulkelerde(ozellikle Avrupa) ise birçok anne bu emniyet bantlarini kullanmayi tercih etmektedir.
Ben tercih eder miyim? Hayir etmem.
Sebebi ise yorumlarda gizli.