Drkebru Merhaba, öncelikle bağışıklığım çok düşük hep böyleydi sürekli boğazım ilthaplanır haliyle korkuyorum 😔 Söyle bağışıklığı zayıf olduğunu düşünen ve koronayı atlatan var mı acaba ?
Durunevaa Drkebru canım benim de bağışıklığım çok düşük ufacık gripte yatak yorgan yatardim. Covid olursam kesin ölürüm diyordum. 9. Günün karantina da tedavi görüyorum pozitifim rabbim öyle bir güç veriyordu hemde hiç yatmadan atlatiyorum hamdolsun sakın korkma rabbim dağına göre duman veriyor
Drkebru Durunevaa Allah’ım şifa versin bir an önce iyileşirsiniz inşallah negatif olur 🤲🤲🤲🤲 Yorumun içinde çok teşekkür ederim 🌹🤲
Sinif177 Drkebru zinco, D vitamini desteği ve her gün 1 adet maden suyunu öneriyorlar magnezyum için. Antiviral özelliği olan bitkileri araştırıp onları daha sık tüketmeye de çalışabilirsiniz.