Ebrar18 5253 bende ankastre alıcam ama hiç karar veremiyorum napcam 🤦🏼♀️ Fırın için özellikli olanı felan alın diyolar aynı şekilde ocak içinde . Vestel arçelik araştırıyorum . Rustik modelleri de güzel ama onlar kararma yapıyomuş
Ebrar18 Alya282019 rustik modellerini kulpları düğmeleri kararma yapıyomuş . Siz ne kadardır kullanıyosunuz . Bu durum sizin fırında oldu mu
Alya282019 Ebrar18 1 yıl oluyor alalı benim hiç kararma olmadı çok dikkatli kullanıyorum. Düğme yerlerine kimyasal sürülmediği zaman hiçbirşey olmuyo