bebeğim mama ile besleniyor anne sütü gelmedi sürekli kabız sma kullanıyorduk gaz yaptı evolviaya geçtik oda kabız yaptı doktor bebelac nutrikonfor yazdı onu aldık ikinci gün daha birşey yok ama bu mama çok çabuk acıktırıyor 1 saat geçti yine acıktı vermeyince kızarıyor zaten kabız fıtık olacak diye korkumuzdan veriyoruz ne yapacağımı şaşırdım ya 60 cc veriyoruz