Durununannesii Kızlar iyi geceler , bugün hoppala şiparişi verdim netten ancak taşıma kg suna bakmak aklıma gelmedi, kızım 4 ay 16 günlük en son 9400 kg ydu, şimdi baktım hoppalanın maksimum 12 kg taşıyor , 6 ayından sonra kullanmayı düşünüyordum, kullanan varmı? Kilo sıkıntısı yaşarmıyız ? İptal etmelimiyim ürünü, daha fazla ağırlık taşıyan hoppala varmı acaba ❣️
Ece06 Durununannesii hadiiiii yaaaa tüüüühhhh daha az önce inceledik bizde eşimle o zaman almamızın bir anlamı kalmadı şu an da zaten 8 kg biz alsak az kullanıcaz o zaman bende Merak ettim daha yüksek kilosu olan var mı acaba kaçıncı ayda başlanıyor acaba kullanılmaya
Durununannesii Ece06 6. Ay diye biliyorum kullanılmaya başlanması , evet kilo sıkıntı oluyormu bende anlamadm cok az kullanılır eğer sıkıntı yaratıyorsa
Goksualya Valla kızıma kullanıyorum , kuzenimden görüp aldık 12 kg oğlu hiç sıkıntı yok Sağlam bir oyuncak çok kg problemi olmuyor
Durununannesii Goksualya rahat bir şekilde zıplıyormuydu acaba 12 kg iken sıkıntı olmadıysa iyi ozaman ya
Goksualya Durununannesii Gercekten hiç sıkıntı olmadı boyda ayarlandığı için hatta komsumun 1,5 yasında çocugu bile bindi hiç birşey olmadı
Goksualya Durununannesii Durununannesii kesinlikle etmeyin çok seviyorlar ben ona koyup her işimi yapabiliyorum