Yamaniko20 maalesef çok yüksek. Bizim doğduğu gün uyku problemimiz başladı. 17 saat uyumadıgı oldu. Bende fiyatları görünce uyku eğitimi için para biriktirmeye başladım. Hep inşallah değişir, ihtiyacımız olmaz diye düşündüm ancak gün geçtikçe kötüye gidiyor durumumuz. Dün gece bebeğim 22.15 te uyudu. Sabah 7.00’de kalktı. 9 saat içerisinde 6 kez uyandı.
Eğitim almak istediğim bir çocuk psikiyatrisi vardı 4000 TL diyince elemek zorunda kaldım.