Egeannesi laroche lipikar ap baum çok güzel nemlendirdi vücudumuzu yalnız başta biraz kötü kokuyor. Birde mustela stelatopia baum da iyi geldi. Dermokozmetik eczaneler var ya oradan bunların numunesini isteyin isterseniz kremlerin hepsi pahalı olunca alıp işe yaramazsa iyi olmuyor. dener iyi geleni alırsınız en güzeli o. Çünkü her çocukta aynı olmuyor. Birde bioderma atoderm ile linolayı çok önermişlerdi.
Bazıları coresatin pembe diyor aman uzak durun bir ara piyasadan toplatıldı bir de kortizonlu olup olmadığı hakkında şüpheler var.