Ebrushka Kızlar bebeğim 1.5 aylık inanılmaz kabızlık var ben de bugün lavman yaptırdım hastanede doktora sordum emzire bilirsin dedi ama reçete de 24 saat emzirmemem gerektiği yazıyor kafam karıştı lavman yaptırıp da bebeğini emziren var mı
1bebekanne Ebrushka bilgim yok üstte kalsın postunuz ama kabızlık için iki kuru erik iki gğn kurusu kayısı bir kuru inciri minik minik doğrayıp bi çay bardağı su ile suyunu çekene kadar kaynatın. Daha sonra içerisine bir yemek kaşığı zeytinyağı ilave edip blenderdan geçirin ve üçe bölün. Üç gün boyunca aç karnına ılık su ile bu marmelatu yiyin çok faydalı. Kabız oldukça yapın diyetisyen vermişti bu tarifi bana