Kızlar ayın 7 snde doğum yaptım dogum yaptığım gün 4 5 kere geldi karnıma bastılar o esnada kanamam vardı ayağı kalktıktan sonrada 1 pedi dolduracak kadar kanamam oldu 4 gündür de günde 3 veya 4 damla şeklinde benim gibi olan var mı aranızda ikinci sezeryanımı oldum ilkinde 40 gün kanamam sürmüştü 😒