Selam kizlar biz henuz yakalanmadik ama suan en riskli bolgedeyiz bagiisiklik guclendirmek icin evde neler yapabiliriz?
Ankara’dayiz esim suan nobetlese calisiyor devlette..evden disari cikmiyoruz 1 aydir.markete bile korka korka gidiyoruz.cocuk cok bunaldi hastaneye gitmem lazim spiral dusunuyodum cildimde yaralar cikti onun icin bile gidemedim.cocugun asilari var saglikocagndn aradilar sabah erkenden gelin vaka cok fazla kimse gelmeden yapalim diye…
Cankayada risk haritasina bakiyorum her yer kipkirmizi…resmen bizi ne zaman yakalayacak diye bekliyoruz isin kotusu burada kimsemiz yok olsa cocuguma kim bakacak annem rahatsiz kardesim yok kv uzak sehirde…cok korkuyorum :( dun hava alalim diye acik hava parka goturduk cocuk nasil mutlu oldu ama ben korka korka bir hal oldum :( canim hamburger cekiyo resmen :)))) yaniii anlayacagniz eski gunleti cok ozledim…covid olanlar hangi sehitlerden ve tavsiye vermek istermisiniz?