2 ay 20 günlük bebeğimin kanında enfeksiyon varmış ateşi 39 buçuğa cıktı gece yatış verdiler doktor tam olarak cevap vermedi ciddi birşey mi diye.crp si 40 a çıkmış aranızda bunun hakkında bi bilgisi olan yaşayan varsa tecrubelerinizi aktarır misiniz lütfen ne kadar sürdü tedavi vs.