Maryhoney 13 ayligiz dün akşam gorumcemin yatağında uyudu emekleyip yere düştü tam tepesi şişmiş herhangi kusma vs olmadı yeni şişmiş doktora götürmeli miyim ortalık da kötü hafif şişlik oluşmuş akşam yoktu. Kabus gibiydi
Mom10 Maryhoney Dün akşam götürmeniz gerekiyordu çok küçük ve maalesef sıkıntı olup olamayacağını bir uzmanın kontrolü olmadan biz bilemeyiz.Ayrıca kafasında şişlik varmış bu normal bir durum değil mutlaka doktora götürün.
Butterfly Maryhoney çok endişeleniyorsanız doktora götürün ama bence ciddi bişey yoktur , yani ciddi bişey olsa gözde kayma , fışkırık tarzı kusma , ve bıngıldakta şişlik olur .
20152020 Maryhoney şişlik olması iyi bir şey değil. Etimesgutta A Life Hastanesi var fazla kaşabalık olmuyor. Vakalı bir hastane değil. Bizim doktorumuz Mustafa Çağlar bey. Yakınsanız oraya götürün. Benim bebeğimde düşmüştü ama başında şişlik olmadı. Bıngıldakları sertleşmediği için sıkıntı olabilir hemen götürün bence.
Maryhoney Butterfly hicbisey yoktu az önce baktım tam kafasının tepede küçük tepecik var gibi geldi emin olamadim özele götüreyim bari burası dağ başı uzak hastane
Maryhoney Butterfly götürdük tomografi çektir uyut çocuğu dediler akşama kadar uyumaz ki dedim tek uyku yapiyo çünkü 12 saat takip et deyip yolladı