Deletedmom04 [bilinmeyen] cidden bir bizmi görüyoruz anlamadım yani insaf be kardeşim arada yorum yapıp dalgaya vuruyorum ciddiye alındım diye seviniyorlar çok ilginç
Acemi_ogretmen_annee Haklısınız katılalı iki hafta oldu gözlemlerim ve üzüldüğüm konu üzerine post açtım benim gibi düşünen ve sizin gibi bu durumdan şikayet eden çok anne var fakat tam tersi sürekli laf sokma aşşağılama hakaret eden çocuk gibi kavgalar atışmalar gereksiz kaynatmalar hoşuma gitmemeye başladı buna bir çözüm bulunmalı mutlaka!!! Zira amacından şaşmaya başladığını düşünüyorum
PoyrazinannesiEbru [bilinmeyen] Her yoruma biz müdahale edemeyiz. Moderatör kimse ilgilensin ! Onlar müdahale etmediği sürece şımarıp 2. Postu açıyorlar böyle. Bir de arsız arsız cevap vermeleri yok muu 😏
Deletedmom04 [bilinmeyen] sabitlenen postlara bakıyorum boş postlara bakıyorum kavga dövüş gören yok herşeyi geçtim şimdi bu post kitlenir ayaklanma var diye 😀 olur mu olur
Deletedmom13 Deletedmom04 haha canim neyi kaçırdım ki misafirlikteydim simdi anlamaya calisiyorum anlat hele
Pinarrr [bilinmeyen] bende bugün bir paylaşım yaptım beslenmeyle ilgili fakat malumunuz cevap gelmeyince kaldırdım napim artık saldım çayıra mevlam kayıra oldu buralar