Yesim52 Merhaba kızlar bebeğim 1,5 aylık 3 günlükken sol gözü akmaya başladı doktorumuz damla verdi geçmedi göz doktoruna gittik oda damla krem verdi ama yine geçmedi bu durum başına gelen var mı nasıl geçti .
Emine_1245 Yesim52. Ilk sağ gözü oldu gün içinde hem damlasını damlattim. Hem de gözünü gün içinde çay ile bazen de ılık su ile sildim. Dört beş gün sürdü iyileşti. Sonra sol gözü oldu öyle. Ona da aynı islemi yaptım o da bi kaç gün sonra iyileşti. Bu çay ile silme yöntemi ni de aile doktorumuz önermişti
Polio Yesim52 kanal tıkanıklığı olabilir. 6 ay oldu hala uğraşıyoruz akıntıyla. Kullanmadığımız damla kalmadı. Damla kullanırken geçiyor bitiminin ertesi günü tekrar. Bi de çapaklanma var tabi.
Meryeeemm Yesim52 evet canim benim oglumdada vardi doktor damla verdi gecmedi sonra bi baktik kendi kendine gecmeye basladi birden oldu gecti gitti cok sükür böyle sar sari akinti oluyodu ama ebem demistiki normal 6 aya kadar sürebilirmis yani bu demek olmiyomuski ilerde gözü kötü olcak görmicek gibisinden demsiti düzeliyo canim hic merak etmee
Emine_1245 Evet canım bizde yaşamıştık. Damla vermişti aile doktorumuz onu kullanmıştık. Birde çay demle soğut pamukla sil gözünü.