Hayırlı sabahlar herkese, 3 aylık bir kızım var akşam 9 dan sonra yatıyor bıraksam 7-8 saat uyuyor ben en kötü 4 saat olunca uyandırıyorum ama o kadar ağır oluyor ki uykusu emmiyor iki çekip bırakıyor doktorum da artık uyandırma dedi ama daha çok küçük , büyük insanlar gibi akşamdan sabaha nasıl acıkmıyor anlayamıyorum böyle olan var mı acaba?