Bebeğim daha 38 günlük. Kulağınin kenarından Sarı su akıyor ve kabuk bagliyordu saçında da sarı sarı kabuklar oluşmuştu diyor egzema dedi aynı tomurcuklardan gözünün kenarnda kirpiklerinin altında da var. Krem vermiş ama hafif kortizon var diyor. İlaçların ismi locoderm ve dermotop tropikal çözelti. Gordukce o kadar canım sıkılıyor ki gitgide bütün kafasına yayılacak gibi. Var mı bu durumu yaşayan?