guel2604 Oğlum 19 Aylık .. ilk dişini bir yaşından sonra çıkardı. Şuan ağzında 6 dişi var. 4 yukarıda, 2 aşağıda. Ağzının her bir yanı şiş , kabarık ve kıpkırmızı kaç aydır eziyet çekiyor yavrum. Neden çıkmıyor bu dişler yaaa 😑 bizim gibi olan varmı ?
Azizeguney guel2604 Ayyy benim kızımda 8 aylıkken alttan 2 diş çıkardı ama çok sessiz sakince çıkardı ruhumuz bile duymadı. Şimdilerde üstten 2 diş uç vermiş geliyor dün gece 1’de uyandı 2’ye kadar uyutmadı. Çok fena bu dişler ya.