Zati-1 Sezaryen dogum yaptım 2 ay oldu ayaklarımın altı ve avuç içlerim ufacık bir sürtünmede kaşınıyor sanki biber sürmüssün gibi yanıyor geçmedi bu ödemden dolayı diye düşünüyorum sizde de var mı ?
Papatyaa_ Zati-1 ben de 15 gün önce sezersin yaptım ama göbeğim tatlı tatlı kaşınıyor ve sebebini de bilmiyorum 😕