Birkizbiroglan bizde 5 kasım doğumluyuz, emekleme yok tutunup kalkma sadece 1 kere yaptı birdaha yapmadı, önceden söylediği kelimeleri bu ara söylemiyor sadece sürekli ennee (anne) diyor 😂🥰 kimseye gitmiyor çok anneciyiz, 4 dişimiz var bu ara 5. geliyor sanırım belirtileri var, emeklemediği için sürekli kollarından tutup yürütmemizi istiyor, mutfaktaki damacana en iyi arkadaşı oğlumun, gidip gidip ona sarılıyor 🤣 ek gıdalarla aramız iyi sayılır, bizdede durumlar böyle