Kızım doğumdan itibaren mama olarak similac kullanıyorum çoğunluk emdiği için kakası sarıydı sonra mama öğün sayısı artınca kakası koyu yeşil oldu.dr aleji olabilir dedi ve evolvia rp1 verdi onu içmiyor malesef.burda çok yorum okudum similac yeşil kaka yaptırıyor diye.acaba alerjimş yoksa similactanmı bilemedim.dün hipp denedik sabah 5 te ıkınmaya başladı kızım gazdan sancıdan