invisible33 Benimkiler ayninsekilde gazdan dolayı uuumuyirlardi bir de üzerine kabızlık eklenmişti kibsueekli çığlık halindeydiler.Ben mama kullanmak durumunda kalıyorum ek olatak süte o da ayriyetten bir kaç farklı marka deneyip en sonunda faydalı olana kadar vakit aldı epey.Bu arada bizde ise yarayan bir yöntem farkı biz pusetlerini arabaya koyup akşamları yarım saat olsa da gezintiye cikardik boylelikle bebek araç içinde hareket ettiği için bağırsaklar zannediyorum aktiflesiyirdu hizlaniuirdu sonrasında kolay gaz cikariyirlardi kaka da aynı şekilde.Ayrica sıcak kesinlikle çare oluyor ,havluyu popo ve karnına ısıtıp koyuyordum ve çoraplarını ısıtıp giydiriyordum ve bebe yağı ile öncesinde masaj yapıyordum bubki şekil zahmetli de olsa rahatlamıştı bizi belki size de faydası olur ayrıca elma yağı ile ayak tabanlarına masaj da etkili oldu