Yusufpasa Herkese merhaba.Bebeğim 23 günlük ve gece emmek istemiyor yalnızca biberon kabul ediyor ama gündüz emiyor.Sebebi ne olabilir veya tavsiyeleriniz neler?Kendimi çok çıkmazda hissediyorum.
Kubss Yusufpasa biberonda ağzına lıkır lıkır akıyo kendisi bi efor sarfetmiyo kolayına geliyodur çünkü. Aynı durumun tersi bende var gece memeden emiyor uyku arasında anlamıyor öğlenleri arada bir inatlaşıp biberondan istiyor 3aylık olmak üzere
Yusufpasa Kubss galiba öyle ama gece emmeleri çok önemli ya.Asıl kiloyu o şekilde alıyorlarmış.Benim bebeğim kilo da alamadı sanki.