Çok gereksiz bi konu olacak belki ama aynı durumu yaşayanınız vardır diye yazma gereği duydum.kızım 2,5 aylık oldu ve doğumundan 1 hafta sonra banyo yaptırmaya başladıktan itibaren saçlarının önü hep dik bişekilde.oğlan çocukları jöleyle dikerler ya saçlarını aynı öyle bizim kızında 😊saçlarının düz yatması için napmam gerekiyo acaba fikri olan var mı ?ne yazık ki kafasına toka bandana falan takmama izin vermiyo taksamda durdurmuyo çok fazla ve düşüyo hep kafasından