Kızım geceleri hala uyanıp meme emiyor ve öyle uyuyor. Sizce 1 yaşından sonra gece emmesini kesmeliyim ? Gündüzleri uyuturken zaten meme veriyorum. Ama gece meme almaya alışmış meme vermeyip farklı bir yöntemle mi uyutayım? Fikirlerinizi merak ediyorum anneler. 🤗