Aptamil ’in probiyotikli olanını kullanın isterseniz. Doğduğunda hip aldık. 2 hafta kullanabildik. Sonra sma ’ya geçtik. Onu da 3 hafta kullandık. ( Gaz dolayısıyla hep mama değişikliği yaptık. ) 12 - 13 haftadır Aptamil’in probiyotiklisini kullanıyoruz bayağı memnunuz.