Sevimogretmen Bayanlar bebeğim 1 yaşında bu zamana kadar sma mama kullaniyoduk oda pahali durumda fazla yok zorlanıyoruz bebegimde 1 yaşında artık ona mama yerine süt mu vereyim yoksa başka ne verebilirim lütfen yardımcı olursaniz☹☹
Azizeguney Sevimogretmen Bence 1 yaşından sonra süt tadımı yapın alerjisi yoksa devam edersiniz. Ama doktorunuzada sormakta fayda var mamaya devam edin diyebilir
Ikrazumra19 Sevimogretmen sut mama ksdar besin degeri icermiyor malesef ama durumunuz yoksa yapcak birsey yok
-erCansu- Sevimogretmen yani süt ve mama karışık gotseniz daha iyi cnku süt tokluk hissi iştahsızlık kabızlık kan değerinde düşme yapıyormuş hiç bı doktorumda süt ver dediğini duymadım
Sevimogretmen Azizeguney sütü yanliz mi vereyim içine birşey mi katıp vereyim ilk çocuk olduğu için hiç tecrübem yok 😔
Sevimogretmen Ikrazumra19 sütü yanliz mi vereyim içine birşey mi katıp vereyim ilk çocuk olduğu için hiç tecrübem yok😔
Ikrazumra19 Sevimogretmen once bi yarisi su yarisi sut seklinde deneyin 3 gun alerji yapmazsa gunluk 1 bardak verebilirsiniz