BoDe 4 aay 4 günlük. Boyle post acıp care bulan var mı. Acılanları okuyorum yapıp care bulmus yorum daha gormedım. 😢 ben soyle yaptım da kopardım artık uyumuyor dıyen. ?? Yok mu gercekten?
Çok osyankar oldu ama bu konuya bırı el atsın. Bebelerı memede uyuyan analr carre arıyoorr 🙇🏼♀️🙇🏼♀️ 😅