Fatosyyn Kızlar sma mama kullananlar kutusu mu değişti? Önceki aldıklarım hep parlak renkteydi sanırım gold, şuan hiç biryerde bulamıyorum optipro yazıyor sadece üzerinde. İçerikleri falan nasıl. Ve kullanan oldu mu?
mervecrbg Fatosyyn bende sma kullanıyorum evet değişmiş üstelik içeriklerini kıyasladığımda beyaz olan eskiye nazaran besin değerleri düşmüş şeker filan yarı yarıya artmış bununla beraber fiyatıda tabi niye böyle bi şey yaptılar anlamıyorum🤷🏻♀️
Fatosyyn mervecrbg önceki aldığının dışı altın rengi gibiydi yani gold sanırım o. Şuan ki aldığım üstü baloncuklu sarı yuvarlak yuvarlak desenler var fiyatı diğerine göre daha ucuz sanki