Edareyyan434 Kızlar normalde adetim hiç gecikmez hiç şaşmaz aynı günde olurum. Bu ay adet günüm geldi karnım çok ağrıdı ama adet olmadım. Geçelide 3 gün oldu test yaptım ama çıkmadı. Negatif. Korunmuyorduk neden böyle oldu sizce karnımın ağrıdı ama adet olmadım
aralik31 Edareyyan434 adetim geceli 1 ay oluyo Korunmuyoruz da 2 kere test yaptım negatif cnm bazen düzensizlik oluyo
Prensannesi28 Edareyyan434 Hamile kaldığınızda da regl ağrısını çekiyorsunuz bende adet olucam sanmıştım ama hamileymişim biraz daha bekleyip tekrar test yapın inşallah vardır 🙏🏻