Bulutbey Deletedmom_36 gece bir ara çok korkup bir süre baya içli içli ağladı. rüya falan gördü diye düşündüm. Gözünü ovalayıp duruyor şimdi ama uyumuyor. Uykuda korktu belki de uyumaya yine korkuyor sanırım.
kaansmom Deletedmom_36 bugün 6da kalktık ne vardı 1 saat daha uyusaydı😒 hergün 7de kalkar dün erken yatırdım sanırım 😭
minikbirbal Deletedmom_36 5 bucuk🤦🏻♀️ Hamileliğimde eşim işe giderken hep o saatte uyanıyorduk acaba ordan mı kaldı ki😂
iki_prens_annesi_ Deletedmom_36 dün bizde 5te uyandik cok korktum tekrar edecek diye ama neyseki bugun yine 7 de uyandı
Ogullarinaasikanne iki_prens_annesi_ iyiki devam etmemiz çünkü bizde salı gününde bir başladı hala 4 buçuk 5 kalkıyor sallamayincada uyumuyor 😞
ayazasaf Deletedmom_36 karartıcı perde aldık her yer zifiri karanlık yünede saat 5 dedimü o beşiği 10 şiddetinde bir depremle sallıyor bazen bizi şımartıp 5:15 te kalkıyor çok şımarıyoruz