Defnem201919 17,5 aylık oglum var. 12 aylikken mecburi sütten kestim. Çünkü 2.bebegimi doğuracaktım. Ne mama ne süt hic bir şey vermedim şu zamana kadar. Sadece gece yatmadan önce cok az kaşık mamasi yapip yediriyorum. Cünkü sütten kesince buna alıştı, bunu yemeden asla uyumaz. Sizinde sütünüz azalmiş. Sizde kesebilirsiniz sütten. Kilosu felanda iyiyse mama vermeye gerek yok bence. Artik büyüduler. Bizim yediklerimizi yiyorlar. 🤷♀️