Busraa_1 oglumu 5 aylikken bindirdim. Zararli diyenler icin, doğru kullanmayi bilirseniz bi zarari yok. Sonucta bebek saatlerce yürütecte kalmayacak. En fazla 10 dk koyuyordum yemek yaparken ya da ev temizlerken felan. 10 aylik oldugunda kendisi binmek istemedi zaten. Kendisi yürüyerek yürüteci itmeye başlamişti. 11,5 aylikken de yürüdü. 🤷♀️😊 hic parmak ucuna basma yaşamadım. Zıp zıp diyorlar ama bence o daha zararli bana göre. Birde erkek cocugu icin zıpladikca testislere daha cok baski yapacak. 🤷♀️ yürütec cesaretlendiriyor. Adim atmayi ögretiyor. Kendi başina birseyleri keşfetmeyi ,korkulari yenmeyi öğretiyor. Üst komşum hic yürütec kullanmadi ve oğlu 15 aylikken yürüdü. 🤷♀️