nrdnplt Linasecill merhaba, satiyorum. Temmuz ayinda aldim korseyi. Acikcasi kulllanmadim. Zor geldi diyebiliriz😌
Tugceee12 Linasecill Merhaba bende var satıyorum l bedene geçtiğim için kullanmıyorum artık haziranda doğum yaptım Ağustos’ta kullanmaya başlamıştım
TutuKelesh nrdnplt ne açıdan zor geldi? Ben de almayı düşünüyorum. Bir de onun diğer lastik gibi korselerden farkı nedir?
nrdnplt TutuKelesh hergun bellirli saatler icinde takmak cikarmak, onunla hareket etmek zor geldi bana acikcasi. Hayatim boyunca hic korse de kullanmamistim. Ondan da olabilir. Latex malzeme, bedeni full sarip terle birlikte inceltme ozelligi var.
Rusen Bende lateks ve çelik balenli almak istiyorum kilom 88 ama ben biraz daha dar olması için kendi bedenimin bir küçüğü olsun istiyorum çocuğumu emzirdiğim için kilo veriyorum çünkü bende hiç kullanmadım rahat edermiyim satan varsa bilgi verirse çok sevinirim
nrdnplt Linasecill 07 antalya, bendeki urun Askili premium ten rengi. Temmuz ayinda 299tl’ye satin almistim. Suan indirim var sansiniza sitesinde, 199tlye dusmus😊
Tugceee12 Linasecill Yanlış hatırlamıyorsam 290 küsüratlı almıştım elimde boş boş kalmasın diye 100 TL düşünüyorum Muğla bu arada
Ftmgzlky Linasecill canım ben 250 TL ye aldım 150 TL ye verebilirim iki kere kullandım çocuğu rahat emziremedim ondan dolayı satiyorum