Arkadaşlar bu kadar hanımı bir arada bulmuşken sorayım dedim, bebeğimin doğumuna yakın aldığımız bir bitki var yani 1 yıl önce, çiçek açmıyor sadece yeşil yapraklı, yaprakların ucundan başlayıp daha sonra bütün yaprağa yayılan bir siyahlaşma başladı, önce birkaç yaprak derken şimdi baya arttı, bu nasıl geçer ne yapmalıyım bilen var mı