Birannebirfurki 42 günlük prematüre bebeğim sadece yatarak emiyo çok şükür sütüm var ama emdiğinde yutkunma sesi duymuyorum ama biberondan içtiğinde duyuyorum haliyle doymuyo bende biberon veriyorum
Alpingo Birannebirfurki bazen yutkunma sesi duymazsınız, sütünüz varsa biberon kullanmayın sağıpta vercekseniz EDS sistemini araştırın öle verin memeden hep gider sonra biberonla
bitterikolata Birannebirfurki doyup duymadığını çişli bez sayısından anlarsınız biberon verdikçe meme reddi yaşarsınız
Hdhgdjdcvxv Kesinlikle memenizden içse daha iyi hep sağlık açısından da çok faydalı o doyuyordur Annesi doymasaydi sürekli ağlar deneme yapın bi