Burcu_Yzc Kızlar 4 aylık bebeğim burun tınıklıgı var geniz akıntısı var dedi doktor az bişiy ve serum fizyolojik kullan dedi şırınga ile 2cc cekip burun deliklerine damlatıyorum 2 gündür fakat tıkanıklık devam ediyor kac günde gecer sizde de oldu mu☹️
Burcu_Yzc Sevce19ceren evet 2 gündür yapıyorum ama cok salya cıkmıyo nedense ama tıkanıklık var acımıyor mu yoksa daha zaman mı lazım