tugceoyku Kızlar bebeğim 43 günlük göbek deliğinde kırmızı baloncuk var ve sarı akıntı geliyor doktora götürcem Pazartesi günü bu konuda bilgisi olan var mı yardımcı olur musunuz tedavisi nedir bilen var mı
Oslemm tugceoyku geçmiş olsun bizim de 15 günlükken benzer durum olmuştu o gün çok ağlamıştı ondan olmuş demişti doktoru tabi bi götürün bi siz de
xbusrax tugceoyku benim oğlumda da vardı. Doktor siyah kalem gibi bir cubugu o baloncuk gibi kısmın etrafina sürdü. Iki uc gun icinde kurudu düştü o şişlik.akıntı da gecti. Korkulacak bi durum yok ama doktora söyleyin kurutsun.
Pelvan tugceoyku hic beklemeden acile gotrmeni tavsiye ederim canim eger kaniyorsa k vitamini ignesi vuruyorlar sari akinti varsa aciklik kalmis nitrat ile yakiyorlar
MUGUL tugceoyku aynısı bizde olmuştu dr götürdüm gümüş nitratla yaktılar. Sonrasında geçti. Doktor sıkıntı yapılacak bir durum olmadığını söylemişti rahat olun sizde ☺️
tugceoyku Oslemm Oslemm genel olarak çok ağlamıyo ama tabi ağladığı zamanda oluyo Bebek sonuçta buda bi ihtimal tabi
tugceoyku xbusrax inşallah geçer kan toplamış gibi kırmızı küçük bi şişlik sarı kokusuz bi akıntı geliyo ordan da
xbusrax tugceoyku evet bizim de oyleydi. Bir iki güne kurudu düstü o sislik doktor siyah kalem gibi bir sey sürdü.
Nrglsyhn Benim kızımdada vardı hatta 50 gün sarı sarı aktı sonrasında doktor yaktı siyah birşey sürüyor bebeğin canı acımıyor hiç merak etmeyin birde krem vardı şimdi ise şükür Hiç birşeyi kalmadı. Siyah förüntü biraz geç gidiyor ondada endişelenmeyin ☺️
MotherofDerin Bizim de göbek bağından parça kalmıştı kıyafetlerine sarı akıntı yapıyordu. Doktorumuz Çocuk cerrahisine yönlendirdi. gümüş nitrat kalemi ile yaktılar o parçayı ordan aldılar. Bandaj ile kapadılar. 3. Gün bandajı açtım . 5 gün banyo yaptırmadık Batikon ile her bezini değiştirdiğimde temizledim. Hiç bir sorun olmadı🤔 biz de kanama yoktu
Gnsgkc Bizimde öyleydi akıntı vardı doktoruna söyledik oda çocuk cerrahına yönlendirdi yaksınlar diye büyük ucunda siyahlık olan bi çubukla bastırdı 3gün duş aldırma dedi geçti öyle çok şükür
Pelvan tugceoyku o zmn nitratla yakiyolar canim bnim kuzenlerimde senin bebegin gibi olmustu yaktilar gecti bnim bebegimde de kanama olmustu o vitamini ignesi vurdular oyle gecti