Ben de ayni sekil bi post acmayi dusunmustum. Yanimizda kimse yok, esimle ben. Her gun ne pisirsek… esim her turlu hallediyor da. Ben ne yiyecegimi sastim cidden. Tavuk sote yapuyoruz ara ara. Sebze olarak taze fasulye falan atmistim dolaba hamileligin son gunleri pratik olur diye o da gaz yapiyormus kurusunu biliyordum da.
Neyse makarna, köfte kofte de migrostan hazir olanlardan aliyoruz acikcasi yapacak vakit yok.
Patkicanli börek yapiyorum yufkadan oglenleri falan yemeye. Gecen aksam sundan yaoptim
kabak severseniz.
Semizotu pisirdim bi gün.
Buzluga bamya atmistim burkac defa ondan oisirdim.
Bulgur pilavi süt yapiyor diye duymustum ama bukgur da gaz yapiyormus o gun ekstra sıkınti yasadik gibi grleldi diye bi daha bulgur da pisirmedim.
Bir devogle yemegi niyetine yulaf, yogurt, tahjn , orkmez karistiriyorum. Hem aradan ciksin hem pratik diye hem de yukaf da sut yaoiyormus diyorlar. Ben bir sey fark edemiyorum takip ama yiyorum. Icine ceviz falan da atilabikir kuru üzüm.
Domates corbasi yapiyorum oratik geliyor. Sehriye corbasi okabilir. Mercimek de gaz yapiyormus. Hepsine kimyon atiyirum pisirdigim seylerin. Ama bu kadar yani menü hepsi bu 🙄😊
Hervyemegin yaninda salata yapiyoruz bir de … salataya mor kahana dogrardjm onu dogramaz kldum. O da gaz yapabilir diye.